فکر می کنم ما من منتظریم امام زمان ایران رو از شر این رژیم نجات بده

Posted on 28 اوت 2010

0


ما من منتظریم امام زمان ایران رو از شر این رژیم نجات بده /باور کنید این فکر حداقل روزی یک بار به ذهن من می رسه در جواب این پرسش که : به راستی ما در ایران برای بهتر شدن وضعیت خودمان چه از لحاظ اجتماعی .اقتصادی و …….. چه می کنیم / واقعا ما ملت یا بقول اقا عوام یا به قول ان یکی اقا ناصرین و یا …………..

تا کی می خواهیم تصمیم گیری برای  حال و اینده خود و بچه هایمان  را به دیگران بسپاریم . البته باور کرده ام که زمان تغییر فرا رسیده تغییر برای زندگی کردن .دوست داشتن .و اینده سرشار از امنیت و برابری زمانی که حتی از این دوخط نوشتن ترس نداشته باشیم از ین که بخواهم بهتر زندگی کنم نترسیم .شاید این چند جمله را به املا های مختلف دهها بلکه صدها  بار شنیده و خوانده ایم بیایم آرزو کنیم بچه هایمان چنین جملاتی را با ترس ننوسیند …..

زنده باد ایران آزدا و ایرانی آزاده

پنجشنبه بیست و هفتم خرداد 1389

Posted in: اجتماعي