چرا ما رای نمی دهیم و چرا نباید رای بدهیم

Posted on 12 ژوئن 2013

0


من رای نمی دهم چون :

شرکت در انتخابات جمهوری اسلامی یعنی موافق بودن با رژیم استبداد ستمدینی ولایت مطلقه فقیه و دار و دسته دزدان جنایتکار غرق در ولایت مطلقه فقیه … پس من رای نمی دهم .

شرکت در انتخابات جمهوری اسلامی یعنی حمایت از تروریسم جهانی… پس من رای نمی دهم .

شرکت در انتخابات جمهوری اسلامی یعنی موافق بودن با نقض گسترده وسیستماتیک حقوق بشر… پس من رای نمی دهم .

شرکت درانتخابات جمهوری اسلامی یعنی موافق بودن با سنگسار – با حجاب اجباری و خرافات مذهبی – با شکنجه، تجاوز و اعدام در زندانها… پس من رای نمی دهم .

شرکت در انتخابات جمهوری اسلامی یعنی موافق بودن با تجزیه ایران و نابود شدن زبان و فرهنگ ایرانی یعنی موافق بودن با بیکاری، فقر، فساد، اعتیاد ، گرانی، آدم ربایی، اختلاس، ریا، دروغ و تزویر یعنی موافق بودن با پایمال کردن حقوق انسانی شهروندان… پس من رای نمی دهم .

شرکت در انتخابات جمهوری اسلامی یعنی موافق بودن با قوانینی قرون وسطایی که از زمان خمینی تا کنون درحال اجراست…. پس من رای نمی دهم.

شرکت در انتخابات جمهوری اسلامی یعنی : توهین به فهم و شعورخود وتوهین به خون هزاران بی گناهی که در طول ۳۴ سال به دست جمهوری اسلامی کشته شدند چه در جنگ فرمایشی هشت ساله عراق و ایران و چه آنهایی که با اعتراض خود زیر دست پاسداران و شکنجه گران رژیم جمهوری اسلامی ایران جان باختند….پس من رای نمی دهم .

و در یک کلمه شرکت در انتخابات جمهوری اسلامی یعنی “توهین به شعور انسانی و انسانیت” پس من رای نمی دهم .

پس من رای نمی دهم .من به بقا این رژیم حتی برای لحظه ای هم رای نمی دهم…

هموطنان  جدا از  اینکه در طول ۳۴ سال حکومت اسلامی بارها و بارها به ما ثابت شده که چه رای ما شمرده شود(همانند زمان خاتمی) و چه شمرده نشود و تقلب صورت بگیرد (همانند زمان احمدی نژاد)رای من و شما در اداره کشور و آینده شما تاثیری ندارد و این رو هم از روی کینه یا خصومتی که با این نظام دارم نمی گویم نمونه های آن رو خود شما در طول این ۳۴ سال تجربه کرده اید, ولی‌ یکی‌ از دلیل محکم و مهم رای ندادن ما این است که ما به جهان ثابت کنیم پشتیبان این دولت جنایت کار نیستیم و شاید بپرسید خوب که چه؟ البته این سوالی‌ هست که خیلی‌ها  می پرسند که دوست دارم چند کلمه ای در پاسخ بنویسم .

دوستان بی‌ تعارف  کشور ما همیشه تحت تاثیر بیگانگان بوده حالا کم یا زیاد ولی‌ بیگانگان نقش مستقیم در تصمیم گیری اوضاع کشور ما داشته و دارند و اونم نه تنها بخاطر بی‌ لیاقتی دولت مردان ما, بلکه علت آن کم سوادی و سنتی بودن ما مردم است که انگلیس با اختراع آخوند توانست این موجودات رو برای کنترل قدرت ایران وارد بازار سیاسی ما یکند که این موضوع از دوران مشروطه بطور کامل واضح و روشن است , توجه داشته باشیم دولتهایی مثل روسیه و آمریکا انگلیس و کلیه کشور‌های پیشرفته غربی و شرقی‌ همیشه به دنبال منافع خودشون هستند و ارزشی برای مردم ما قائل نبوده و نیستند ونخواهند بود  اکثر آنها با این که نگران آینده ما نیستند ولی‌ نگران آینده و امنیت سرمایه و منافع خودشون هستند وقتی‌ دولت‌های غربی حضور مردم در صحنه رای می‌بینند این را نشان حمایت ما مردم از این رژیم میدانند و از آنجائی که امنیت یک کشور حمایت مردم از دولت آن کشور است این حضور را نشانه این میدانند که حمایت و همکاری با این رژیم بهترین راه برای حفظ منافع کشورهای خود در ایران است, ولی‌ اگر همین دولت‌ها کوچکترین احساس ناامنی‌ بکنند و دولت کشوری که در حال استعمار اون هستند در برابر مردمش قوی نبینند به فکر تعویض اون نظام خواهند افتاد کما اینکه دیدیم با اینکه شاه ایران بهترین و مهمترین دوست دولتهای غربی بود با کوچکترین نا امنی مردم همین غربیها دست از حمایت از شاه کشیدند و خمینی را برای ما آوردند که بهترین فرد برای حفظ منافع آنها بود چرا که هم ایران را مفت فروخت هم از حمایت مردم برخوردار بود و حال این دولتها با توجه به فروش نفت زیر قیمت ایران  در بازار سیاه به علت تحریم‌ها و ترساندن منطقه از ایران اتمی‌ ,فروش سلاحهای نظامی به کشور‌های همسایه و با توجه به تهدید‌های جمهوری اسلامی در مورد اسرائیل , منحرف کردن توجه اعراب منطقه از توجه به اسرائیل بسوی  ایران بخاطر نیروی اتمی‌ , تروریسم و…. , در حال حاضر رژیم جمهوری اسلامی بهترین رژیم برای حفظ منافع خارجی‌‌ها و دولتهای غربی و کشور‌های صنعتی و پیشرفته می بینند , پس حضور ما در پای صندوقهأ رای و خیابانها  از جنایت و تاراج این کشورها حمایت می‌کند و این امنیت را به خارجی‌‌ها میدهد که منافع آنها در خطر نیست و ما ملت ایران با این رژیم همسو و هم فکر هستیم……و ما با رای مهر تأییدی بر کشتار ۳۴ ساله جمهوری اسلامی مخصوصا سال ۱۳۸۸ می‌زنیم و به آنها میگویید ما ملت گوسفندی بیش نیستیم و همیشه برای سلاخی شدن آماده هستیم….

پس زمانی‌ من در مملکتم رای خواهم داد که کاندید من برای صلاحیت احتیاجی‌ به شورای نگهبان رهبری نداشته باشه و اصل انتخاب شدن اعتقاد به غرق شدن در ولایت مطلقه فقیه نباشد….. من زمانی رای میدهم که کتاب قرآن درمدرسه ابتدایی فرزند من قطورتر از کتاب فارسی اش نباشد …. من زمانی رای میدهم که بتوانم بدون استفاده از فیلتر شکن برای نوشتن افکارم بنویسم ….. من زمانی رای می دهم که به من نگویند چه بپوشم چه نپوشم کی بروم کی بیایم ….. من زمانی رای می دهم که بتوانم زندگی کنم ……

پس من رای نمی دهم من به بقا این رژیم برای لحظه ای هم رای نمی دهم .

تهران

1382/3/22

Posted in: اجتماعي